AVUKAT MURAT AKMAN | Avukat Tut

• Site : https://www.muratakman.com/
  • Adres : Korkutreis mahallesi Hanımeli sokak No 28/15 Çankaya Ankara
Hakkında

Hakkında: Tecrübeli ve yetkin hukuk donanımıyla dürüst, güvenilir, şeffaf ve çözüm odaklı hizmet vermeyi taahhüt eden, makul ücretlendirme politikası ve güçlü iletişim sunan bir avukatlık anlayışına sahibiz.

Avukat Murat Akman Hukuk Bürosu, başta Ankara ili ve tüm ilçeleri olmak üzere Türkiye genelinde hukukun birçok alanında avukatlık ve hukuki danışmanlık hizmeti vermektedir.

Jandarma Kriminal Daire Başkanlığında uzun yıllar görev yaparak kriminal uzmanlık sertifikasına hak kazanmıştır. Uyuşturucu ve uyarıcı maddeler (narkotik maddeler), atış artıkları (barut izi), atış mesafesi, patlayıcı maddeler, zehirli maddeler, toksikoloji, yanıcı maddeler ve yangın artıkları, kimyasal maddeler ve olay yeri inceleme alanında uzmandır. Özel ihtisas alanı ve kolluk tecrübesiyle uyuşturucu suçları, uyuşturucu madde ticareti, kasten öldürme, kasten yaralama, şüpheli intihar vakıaları, örgütlü suçlar, cinsel suçlar, bilişim suçları, zehirlenme, kundaklama, hırsızlık, yağma ve birçok adli olaya ilişkin sanık müdafiliği ve mağdur-müdahil vekilliği yapmaktadır.

Askeri Ceza Davaları, Askeri Disiplin Hukuku, Polis ve Jandarma Disiplin Hukuku ile Memur Suçları ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu bağlamında Memur Hukuku alanlarında tecrübeli avukatlık hizmeti vermektedir.

Aynı zamanda İş Güvenliği Uzmanı olan ve iş hukuku alanında birçok eğitim sertifikasına sahip olan Avukat Murat Akman, iş kazası ve meslek hastalığından kaynaklanan tazminat davaları, işe iade davası, kıdem tazminatı, ihbar tazminatı, işçilik alacakları, hizmet tespit davası ve sosyal güvenlik davalarında etkin şekilde hizmet vermektedir.

Boşanma ve Aile Hukuku davaları, Kira ve Gayrimenkul Hukuku davaları, Miras Hukuku davaları ile Sigorta Hukuku davalarında ileri donanımlı ve tecrübeli olup hukukun her alanında müvekkillerin hukuki ihtiyaçlarını evrensel hukuk normlarına uygun, güvenilir ve etkin bir şekilde çözüme kavuşturmaktadır.